måndag 14 februari 2011

Vilken dag!!

Jag kom hem till Frugan (fd Örnen, numer Frugan) till dukat bord med beställd middag av barnen och efterrätt! M hade en överraskning till mamma och först fick jag inte titta. Sen sa han TITTA MAMMA!! Jag vände mig om och han höll i en stor bukett tulpaner och sa: "Mamma du älskar kulpaner och jag älskar dig!" Mitt hjärta svämmade över! Han frågade flera gånger om det var min finaste present i hela världen och jag svarade självklart JA!
I morse sa han också när jag berättade om Alla hjärtans dag att"Jag älskar dig mest av allt i hela världen, för att du älskar mig"

Han är klok som en liten bok han.
När jag hem och M hoppat i säng och somnat som en sten, så blev jag uppvaktad av nästa! Ett kort, en fin text, tre geléhjärtan OCH håll i er nu, en weekend till PRAG i vår. Joru man tackar. Jag tror detta börjar verka kärlek. Banne mig!

Nu ska jag sova gott och vänta tills en liten man kommer tassandes till min säng. Det har hänt varje natt hittills och jag förväntar mig inga undantag i natt. Jag längtar lite faktiskt!

Hoppas er dag har varit lika fantastisk som min trots den bitande kylan.

Varma kärlekskramar

1 kommentar:

mamma sa...

Lilla Mille har ju ett sånt gott hjärta ,så fin han är.Och sen är ju det kärlek i luften hör jag !Vilken Alla Hjärtans Dag du har haft ?Och till Prag ? vad kul >! puss