måndag 7 februari 2011

Chillin Norrtälje

Jag har ganska nyligen fått upp ögonen för ett nytt norskt klädmärke som heter Chill Norway. Kläderna är lite romantiska och med lite inslag av folklore och kan väl enligt vissa påminna om Odd Mollys plagg. Hur som haver är de fantastiskt fina och ajg har varit lite halvsur att de inte funnits i någon fysisk butik nära mig. MEN NU! I lilla Norrtälje har äntligen min favoritbutik tagit in dessa plagg. Alltså måste jag prova dem och alltså måste jag således köpa dem. Jag har en tunika redan som jag stått å fingrat på. Även en kavaj är jag hemskt sugen på som skulle göra sig snyggt på mig i vår.
Denna är fantastiskt mjuk och skön att hålla i och den är säkert lika supersnygg å skön att ha på sig!

Snyggaste kavajen på denna sida året.

1 kommentar:

Fräkniga donnan sa...

Håller med dig Chill Norway är så fina! Vi har tom. en liten butik i min by som säljer CN..hihi!
Kram