tisdag 8 februari 2011

En dag till ända!

Status: Nyduschad, soffläge, längtar,  mysbralla, tända ljus, brasan är tänd. Kaffe på bordet.
Har gjort: Jobbat på nya projektet i Uppsala; att från en tom 900 kvm stor lagerlokal se till att färdigställa ett kundcenter till ett av Sveriges ledande byggföretag före 1 April. (Jo det funkar med lite id vill jag gissa). Har varit på IKEA och köpt värmeljus och blockljus till mig själv bland annat.

Ska göra:Njuta av brasan, planera inför morgondagen och i vilken ände jag ska börja. Försöka tänka klart i allt! Se framåt! Nu jäklar SJC, 2011 blir mitt år ju, det har jag sagt för länge sen!

Go' kväller

4 kommentarer:

Wannabe sa...

var är gillaknappen till detta inlägg då?!

Fräkniga donnan sa...

Wow! Spännande projekt! Kram på dig!

MaMaT sa...

Va kul! Blir ju jätte nyfiken... Länge sedan jag såg dig. Ger dig en stor lyckospark!

mamma sa...

Ja du Sarah ,det klarar du galant.Det är ju det du vill hålla på med och passar dig!Lycka till älskling kram ,mamma