tisdag 15 februari 2011

PGA magsjuka




Nej detta är inte vägen till evigheten utan den nya vägen till dagis. Idag bjöd den endast på -20 grader och jag satt i en bil. Det kändes okej.


Pga magsjuka sitter jag på Glinen idag ändå. Det var meningen att Uppsala skulle få en del av mig idag men så blev det inte. Vi får hoppas att alla runt i kring kryar på sig snart!

M:s "Jag-älskar-dig mamma-bukett"
Han vet att min favoritblomma är "kulpaner"


Innan stortrollet kom och överraskade mig med Pragresan han jag vila lite på soffan och njuta av nya, rykande färska Elle som låg å väntade på hallmattan så fint när vi kom hem.


Nu är det jobbelijobb för hela slanten! Ska ställa mig på gatan tänkte jag å försöka locka in lite kunder. De få som vågat trotsa kylan och ta sig ner på stan. Apropå att våga trotsa! Jag vågade trotsa mitt semleförbjud och åt en nu på förmiddagen. Den var god men det kändes onödigt. Fasiken..

Ha en fin dag bloggvänner!

Inga kommentarer: