söndag 20 februari 2011

Congrats!!


Jag fick inget i brevlådan tyvärr. Men jag kommer sitta bänkad framför teven då jag är en sann royalist. Men shiiit, Hur ska det gå men Londonresan då? Vi har ju planerat att vi åker den helgen ju. Vi har inte ens bokat den, bara bestämt att det är då vi åker. Jag måste ringa Frugan om det. Pronto! Bugger. Buggerbuggerbugger. Antingen kommer det kosta skjortan eller så kommer det inte kosta alls för allt är uppbokat då. Typiskt!

Men jag har ju min Kretaresa nu att se fram emot och i morgon tänkte jag gå in på Boutique Diva och provar mig en sommarklänning från Desigual. Om jag köper den inte det har jag inte en aning om, men prova det ska jag. Jag är nämligen LEDIG i morgon. Jotack det är sant. Jag tänkte ta det lugnt och strosa på stan. Det var inte igår!

Ha en fin vecka vänner och bloggare så hörs vi. Nu ska jag sova.

Bon nuit

1 kommentar:

Anonym sa...

**** Hotell torsdag 28/4 - söndag 1/5 i centrala LONDON !!! Flyg från Skavsta => London = 4000 Kr (Inkl flyget och hotell)för 2 personer över 18 år !