torsdag 18 augusti 2011

En Bernakotte!!



Jag är ju royalist uti fingerspetsarna som de flesta av er vet. Det har jag från min mor!
Nu ÄNTLIGEN har Prins Daniel (Boxer Robert) lyckats betäcka vår Prinsessa, så i mars väntar vi en liten Bernakotte! Grattis till dem!!
Själv fick jag mumsa på en liten unge igår och jag blir mer och mer sugen på att skaffa en. Jag har hört att det underlättar om man är två om saken. Ryggraden min säger fortfarande att jag bara är en enbarnsmamma så det är lika bra att jag förblir singel livet ut så jag inte skaffar några fler. Sorry Eniro!! <3 Men bra sugen är jag! Kanske min biologiska klocka börjat om?!
Kaffe, Dagis, Jobb! Snart FRÄÄDA!!

8 kommentarer:

mamma sa...

Ha ha detta var ett rolig inlägg ,puss .Eniro kommer liksom inte till skott ,förstår mig inte på honom,han blev nog skrämt när jag sa till honom att svärmor i ville ha ett allvarlig samtal först .( tidigare inlägg )

Ima sa...

Mmm biologiska klockor ja..
Min hade nästan stannat och blev som ny :-) Så börjat om? jarå :-)

Hjärtemammas sa...

eniro vill mamma men inte jag.. ha barn alltså..e lelr jag vet inte! Kanske om jag bestämmer mig för barn bestämmer jag mig också för honom !! haha
Ima.. är det inte märklgit, att de bara börjar gå igen!! <3

mamma sa...

Jag hoppas verkligen att du en dag hittar den rätta som Älskar dig med hela sitt hjärta,då skulle jag nog vilja bli mormor till en liten till .

P.Astorn sa...

Sarah är en underbar tjej, så mamma kan vara stolt över sin avkomma! Tror dock damen behöver veta vad hon vill med sitt liv!

Bril 74 sa...

Man ska aldrig säga aldrig!! :) Och våfflor E gott.... :-P

118 118 sa...

ha ha (skrattar i soffan) :) tänk att jag är ett ämne på din blogg...
hälsa mamma P!
du ska få träffa min mamma P snart ;)
püss und kram

Hjärtemammas sa...

Ja jag hoppas verkligen det Eniro! <3