torsdag 11 augusti 2011

Sista rycket nurå!


Sista arbetsdagen idag för den här veckan. i morgon kommer lillskrot och Morran har lovat ta med oss ut i skogen. hon säger att vi ska långt ut där ingen kan höra mig skrika. Vad menar hon med det? Sen säger hon att vi ska plocka kantareller för hon har massa hemliga ställen. Spännande värre. Något annat riktigt superspännande just nu är att jag för tredje morgonen i rad sitter med kaffe utan mjölk i. Jag har inte kommit iväg och handlat?! Jag har ju visserligen mitt morgonkaffe på Café Tullen direkt när jag kommer till jobbet men att inte ha mjölk hemma är lika med döden emellanåt. Jag har visserligen inte spenderat många vakna timmar hemma denna vecka men ändå. Idag sitter jag i alla fall med Keldas matlagningsgrädde 15% i kaffe och det funkar faktiskt. Det är inte alls speciellt gott men jag kan bara inte dricka utan något i. Jag gjorde ett tappert försök för ett par år sedan med någon minimats variant, men det var bara massa vegetabiliska fetter i så kaffet såg ut som nån batikvariant. Detta är ändå helt okej. Spännande med okej! Provat inte! men det går!
ÄR MAN KINKIG BLIR MAN UTAN är annars mitt favoritordspråk vet ni!

Eventuellt frå jag riktigt långväga besök i eftermiddag. En vän från GBG behagar komma och hälsa på. Vi ses med ettårsintervaller på ett ungefär och nu är det alltså dags. Trevligt? jag hoppas det såklart!
Tell you alla about it later!

Ha en fin torsdag vänner och bråkstakar!

L
O
V
E

Inga kommentarer: