onsdag 31 augusti 2011

Lillördag!

Måste lillördag förknippas med alkohol och fylla på lokal? Vi ska i alla fall ikväll fira lillördag med restaurangbesök tillsammans med Frugan och tutut. M ska först till tandläkaren men sen så blire krogen för oss fyra. Woop woop. Typ!

Först är det jobba som gäller med förstoppad näsa. Jag blir väl sjuk kanske en gång om året och nu är det dags antar jag. Typiskt när det är Formexmässa och Vallsta som väntar!
Formex som sagt. På fredag är det dags igen. Visst är det same old same old varje gång men det är alltid kul att vara där. Alltid hittar man någon form av inspiration.
Men än är det alltså bara onsdag/lillördag så jag hinner krya på mig. Det är jag säker på!

Annars så tycks livet rusa fram i rasande fart. Det är knappt jag hinner med. Mestadels känns det helt fantasiskt men emellanåt måste jag nypa mig i armen och undra vad som är dröm och vad som är verklighet! Jag ser fram emot hösten verkligen. Vi får se vad den har i sitt sköte. USCH vad det låter illa att säga så egentligen.
skitesamma!

HARE BRA

Förresten är det någon som behöver en sån springgrej att stoppa babyn i. Ni vet en sån rund på hjul, gåstol tror jag dem heter? Säljer en sjyrrans från Babybjörn för en tvåhundring (200:-)
hojta i så fall

2 kommentarer:

Ima sa...

Jag köper gärna!!! :-)

Hjärtemammas sa...

Okej okej Ima den är bokad till dig, superfint ksick också! :) perfa då fick jag det ur världen! :) JAg levererar den!!