onsdag 17 augusti 2011

Snälla säg att det är fredag idag..

Nehej, bara onsdag. Okej det får funka. Jag är trött som få och min rygg värker. Idag är detta alltså en gnällarblogg. Ikväll kommer dock Klingan på middag och då brukar jag alltid bli ompysslad. I måndags hade jag en finfin kväll med frugan och då blev vi med ompysslade. Först väntade middagen på bordet på henne tills hon kom. Sen förgade hon håret på mig och hällde upp ett halft glas måndagsvin! Det är väl vardagslyx eller hur?
Nu behöver jag dock ha helg igen känner jag. Visserligen jobbar jag i helgen men ändå. Jag vill ha sovmorgon.
På lördagkväll blir det eventuellt klipphäng vid havet och champagne. Kanske blir detta den sista champagnekvällen utomhus för i år. Nu har det varit kallt som sa*an om kvällarna.
shit klockan! Jag måste rusa, har brådis som attans. Farbror doktorn en kortis idag! Wish me luck!
Kramar

Inga kommentarer: