fredag 26 augusti 2011

Jag tänker inte endast ha T.G.I.F som rubrik!




Jag tror nog att minst 25 procent av världens bloggar just idag har TGIF som rubrik. Likaså facebookstats, och jag känner ju likadant men jag vägrar ha det. Men nu har jag i alla fall skrivit det. Thank god its friday liksom.
Vet ni, jag har fått hem den gamla klassikern "Tillbaka till Eden". Minns ni kärleksdramat i två delar där en kvinna blir kastad åt krokodilerna av sin solochvårare till make?! Jag kikade på del ETT igår och ska kika del TVÅ på söndag när jag kommer hem. Nedkrupen i min NYA (varma, fina, väldoftande) morgonrock och med tända ljus och en kopp kaffe passar den perfa en lagom förhöstskväll.

Idag åker vi till Sala och mormor och morfar. Jag hade turen att få hem lilleman redan igårkväll. Vi myste till med tända ljus, piratfilm och hämtmat.Han har längtat hårt efter mamma!
Jag har haft en fantastisk vecka. Jag vågar inte skriva något rakt ut och tänker inte heller göra det men jag har det bra helt enkelt! Riktigt bra! Jag slänger in ett par extra utropstecken för att förstärka min förmedlan!!!!!!

Ni som läser får ha en underbar helg. Jag har fått lite lön idag och tänkte faktiskt försöka unna mig något plagg i helgen. Svarta Jeans står på listan över inköp, och höstjacka. Jeasus, det är dags för en höstjacka å min lilla lilla lilla skinnpaj värmer inte mkt heller. Höstskorna åker på idag! Faktiskt!

"Hjärtat brast, sjöng en trast"

3 kommentarer:

Mari sa...

Du är så värd att ha det bra :) <3

Ima sa...

Det tycker jag låter bra! :-)

kram

Hjärtemammas sa...

Tack tjejer! Ni är fina!! <3