onsdag 31 augusti 2011

Slut på lillördag!






Nu har vi kommit hem från en fantasiskt utekväll på stan! Tjoho , vi visade ortsborna verkligen hur en slipsten skall dras! Detta måste göras om. Klockan är halv åtta och nu alldeles strax dags för sängen för oss båda. Det är hårt att ligga på topp!

Dagen till ära (för att det är onsdag) firade jag med att köpa mig ett par jeans. Bootcut is the grej nu har jag fått för mig. Jag har gått med superslim, fitslim, stuprör och jeansleggings i flera år nu så nu vågade jag mig fram till ett par utsvängda flair i mörkaste mörkt. Sjukt hett! Inspirationskälla är bland annat vackra Helle som alltid är stunning i sina. Sen är det det senaste i höst har jag hört å man vill väl hänga med!

Annars så håller jag tummarna för att min biljäkel startar i morgon bitti. Jag gissar på NEJ men man kan ju hoppas!
Sov gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeansen ser grymt snygga ut, var hittade du dem?

Hjärtemammas sa...

H&M finns i två olika tvättar, 399:- klart prisvärt!
Good luck!

Anonym sa...

Aha, tack!! :)