onsdag 24 augusti 2011

Uuusch





Kalle Kållarv och hans 20 hangarounds har tagit över min Ruccolaodling! De bajsar och äter allt i sin väg. I morse när jag skulle hämta frulletillbehör möttes jag av ett slagfält. På bara två dagar har de mumsat i sig nästan allt och bajsat typ överallt. Böter på det?

Det bekommer mig egentligen inte. Alltså egentligen! Jag ska till Märsta efter jobbet ikväll på middag. Jag har varit ett par ggr tidigare, under året, i samma stasdel men det är inte alls mina hoods så jag hoppas jag hittar. Jag har visserligen fått beskrivning som typ rakt fram i rondell, över E4, sväng nästa höger, gör U-sväng och åk tillbaka osv osv typ. Jag borde hitta!! Jag kommer åka vilse, jag vet det!!
Nu är det jobba som gäller för mamma S. Jag tar det lugnt om morgonen när kunderna ligger hemma och gosar i sina sängar. Jag sitter med mitt kaffe, kollar lite mail och FB och passar påa tt skriva ett par rader här.
Ha en fin dag läsare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkligen äckligt!!! Urk, småkryp på det man ska äta...:(