onsdag 18 mars 2009

Av mamma och M 2007

Årets konstverk av M tre år





Klockan är snart halv åtta och solen skiner för fullt, det är ju för härligt. Jag ska strax lämna M på dagis sedan ta mig en långpromenad. Vi var ute länge och gick igår och det var så skönt.


Vi hade en liten konststund igår också! M fick kladda med färger på en canvasduk, det blev till slut ett litet konstverk. Kul att spara!!
Förrförra året kladdade jag på ett papper hos en kompis och M fick med kladda lite på samma papper, det blev fint tyckte vi så den har vi på väggen. Tavlan han gjorde igår ska få hänga på samma vägg!!

Jag ska boka mig en massage till slutet av veckan. Jag fick massaga förra måndagen och det var ljuuuvligt. 45 minuter rygg och nackmassage. Avslappnande musik, en barfotadam som masserade, tända ljus och etersika oljor. Det var mumma för min själ!!

Jag vill ha min cykel nu så jag kan bege mig ut. Bilen har fått stå, jag har hållt mitt löfte!!

Inga kommentarer: