måndag 2 mars 2009

Ny vecka, nya mål

DAGENS VÅRBUKETT

Är det inte härligt så säg att vakna vid sjutiden på morgonen och det är ljust ute! Jag har verkligen längtat efter den här tiden då man ser något då man vaknar på morgonen. Jag blir så mycket piggare! Love love love, som Agnes Carlsson skulle sagt.

Jag har bestämt mig för att låta min bil stå ett tag. Eller så mkt som möjligt i alla fall. Sedan jag köpte den åker jag överallt. Jag har blivit så lat. Inget bilåka innanför stadsgränsen har jag som mål. Jag börjar med en vecka i taget. Snart får jag ju ta fram cykeln också, härligt!
Jag lämnade M på dagis och hann efter det med ett litet morgonmöte med en kär vän. Ska strax ila vidare till ett annat. Jag ska försöka hitta mig en fin vaxduk till köksbordet också. Någon som har tips på någon fin? Jag vill antingen ha en helljus eller en turkos med vita små prickar. Jag tror det skulle vara fint här hemma.

Jag har extra mycket vårkänslor idag! Det ska jag ska fira med en fin bukett tulpaner och ranunkler !!

Inga kommentarer: