fredag 27 mars 2009

Stora killar

Klockan är bara halv åtta och det är fredag morgon men vi är pigga som få. Eller ja, M är pigg jag försöker bli.
Idag är en stor dag. M har gått och blivit en stor kille, ni vet, flytta bak bilstolen, använda kalsonger med långa ben bla. Idag tar vi ytterligare ett steg bort från bebisstadiet. Vi ska nämligen ner på stan och prova ut en scykel! Jag ska ta fram min cykel till helgen och då är det inte mer än rättvist att M också har något att få cykla på. Han vill ha en svart säger han.
Mormor har alltid tjatat om att få köpa honom hans första cykel och inte mig emot :D Hon kommer på besök nästa vecka och då ska vi ha tittat ut en!

I morgon ska vi in till stan, jag har fått äran att göra en balfrisyr på Sillgrisslan. Hon och hennes karl ska på stor bal på lördag och hon vill ju såklart vara finast av alla i håret.
Annars bjuckar helgen på lugn, jag kommer se Robinson i morgon. Jag vet inte hur det visas i och med earth hour timmen, men missar jag en halvtimme får jag ta igen det på nätet!

Må väl, lev länge

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det stämmer.Jag vill köpa den första cyckel till alla mina barnbarn.Så M ska få en cykel på torsdag..Nu ska jag städa hos Kent,ha en bra dag kramiz