tisdag 3 mars 2009

Mormor i morgon

Idag har jag hunnit med en hel del grejer faktiskt. Jag var på ett möte till lunch vid Sollentuna, fikade med min syster, hennes man och Viggoliten i Skärholmen (heeeelt på andra sidan stan), hem igen och cutta upp min gamla julgran som legat och latat sig på balkongen. Alltså det var kanske inte riktigt jag som sågade itu den, men jag pekade på att det var just DEN som skulle itusågas och slängas. Sen var det M:s pappi som gjorde grovgörat. DOCK lagade jag till middagen som jag såklart bjuckade på :) Tjänster och gentjänster! På menyn fanns idag fetaostgratinerad lax, pressad potatis och hollandaisesås. Vi blev alla mätta och nöjda!

I morgon bär det av till Sala och mormor. Jag ska även träffa finKarlsson med familj. Vi ses alldeles för sällan nu irl men nästan varje natt i mina drömmar..hihihi! Hör du det??YY
Jag tänkte passa på att gå till frissan som jag fastnat för i Sala. Jag tog en chansning en gång och gick till en frisör jag inte kände till och kom därifrån mer nöjd än någonsin. Hoppas hon har tid för mig. Det visar sig.

Nu intar jag soffläge, och reser mig nog inte föränn det är dags för sängen..
God natt..

Inga kommentarer: