onsdag 18 mars 2009

weeihoo



På lördag är det start för mitt absoluta favoritprogram.
EXPEDITION ROBINSON 2009
Äntligen! Linda Isacsson kommer vara programledare och jag hade velat se någon annan men som jag sagt tidigare; är man kinkig då blir man utan.
Robinson låten "Losing you" med bandet Dead by April är grymt bra. Den går varmt i min dator nu. Jag är ju en Winnerbäck tjej i vanliga fall men rock är lite tufft ändå..

Jag har börjat planera inför helgen. Jag försöker få med mig Frk johansson till Golden hits på lördag. Det är inte lätt. Jag vill ut ut ut i helgen, göra något skoj!! Snart ska jag ju på kryssning men just denna helg känner jag för att gå ut och dansa ha riktigt skoj. Ä det någon som har förslag på vad vi kan hitta på så hojta till!! :D
En rolig sak är att jag ska provköra en Porsche Cayenne turbo på lördag, WROOM WROOOM. De kommer få slita ur mig, jag kommer vägra lämna den :D

Om jag bara fick ta med en sak till en öde ö skulle det bli min pincett

Inga kommentarer: