fredag 6 mars 2009

Nytt liv..


För några veckor sedan nämnde en bekant till mig att innan han visste om min dagliga kaffekonsumtion så trodde han att jag var speedad på olagligheter. Jag tog jäkligt illa vid mig faktiskt, men kan hålla med om att mitt kaffedrickande kanske inte är så där supernyttigt. Jag sätter på sedvanliga 6-8 koppar om morgonen som jag dricker själv. Sedan på förmiddagen blir det 2-4 koppar och likadant om eftermiddagen. För att inte tala om allt lunchkaffe. I lördags frågade en vän, mig via msn, vad jag gjorde och jag svarade att jag drack kaffe. Som svar fick jag :"01.44????" Jag satt alltså utan att tänka på det med en stor kaffe i handen tjugo i två om natten. Då kändes det hur naturligt som helst, men i efterhand lite onödigt. Just att jag blir så himla stressad och uppe i varv. Jag har lovat mig själv att dra ner på kaffet, men det blir svårt. Jag får huvudvärk om jag inte dricker med jämna mellanrum ju.
Jag bör kanske byta ut lite mot te eller nåt, men jag är ju ingen tedrickare heller.. Åh kom med förslag vet jag..
M och jag kom hem från mormor och Sala idag. Vi har haft det bra. Lugnt och skönt! Jag träffade Karlsson också. Vi drack kaffe och snackade lite gammal dynga!! Jag passade även på att kela med hennes vita boxer Svea! Svea är otrolgit charmig och söt, men hårar för bedrövligt. Jag vill ha henne ändå!! gosigos Y Jag saknar att ha en egen hund.
Jag blev bortskämd av mor min med en mascara från maybelline och en ansiktscrub! Det är en av kännetecknen att man kommit upp i åren, man måste sköta om sin hy på ett helt annat sätt. Jag har åldersnojja!! HILFE
Ikväll kommer lillune på middag! Han kom hem från Hongkong, Australien och Nya Zeeland igår. Oj vad vi har längtat!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hopp, tänkte bara höra om ni lever ?