onsdag 11 mars 2009

Mycket yngre :D




Sitter med nypeelat ansikte och en sprillans Elle i soffan. Idag har jag hela dagen gosat och pussat på ettlånghårigt bustroll (Viggo). Åkte till syster i Frunkan redan tidigt i morse och kom hem vid 20 tiden ikväll. Nu väntar jag på att Desperate Housewives avsnittet jag laddar ner ska bli klart. Under tiden får jag bläddra i tidningen jag köpt.
Jag vill återigen påpeka att jag fastnat för en tv serie. The City på mtv.com. En realityserie om unga tjejer i modets New York. Serien speglar deras helt okomlicerade glamourösa skumpa/stilettklacksfyllda liv. I love it! Det får en lite att glömma dessa bamsingar till snöflingor och längta tills de vita jeansen krängs på!!

En annan rolig sak: Jag såg i en tidning att man provat sätta Alexander Bards skägg och glasögon på andra kändisar och jag tyckte Sarah Dawn Finer passade rätt bra i hans skägg. Vad tycker ni?
Peace LoveYY

Inga kommentarer: