lördag 21 mars 2009

gammal i gården..


Just nu ligger jag på min säng och kollar på filmen Gran Torino med Clintan. Den är riktigt bra och kan vamrt rekommenderas. Jag har inte kollat hela filmen ännu så jag kaninte lämna resume ännu.
Klockan är strax eter nio och det är lördag morgon. Jag ska ikväll in till stan med två arb. kamrater från Dressmann. Vi blir bjudna på lite skumpa och middag. Det ska bli skönt att få komma iväg lite. Kanske går vi ut efteråt, jag är lite sugen på söder men vi får se var det bär hän. Någon som känner sig lustfylld att joina så häng på vet jag. The moore the marrier :D
Update:
SE FILMEN; holy mother of god, det var bra!


1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej!tog en paus från köket,golvet nästan klart.....skönt.blir det sthlm ikväll?hoppas du får trevligt.har ni lika fint väder som vi?Sol Sol Sol kram..