söndag 15 mars 2009

Härliga töiga söndag















Klockan är 07.12 och jag har redan varit upp en evighet känns det som. M kom snällt och väckte mig halv sex i morse...snark..
Jag sitter och funderar på att ta mille på bio idag. Vi har aldrig varit på bio tillsammans men jag tror att han skulle klara att sitta still. Filmerna brukar väl inte vara så långa. Jag hörde ett rykte att Pettsson och findus går på Norrtäljebion, ska spana närmare på det.
Annars har jag hittat lite tips på hur man bra tar hand om en bebis. För min framtid tänkte jag mest på och ett par tips till min syster och hennes Bebba. Ja du med A! Ta till dig dessa do's and dont's så Oliven får den bästa vården!
Återigen har jag tappat bort något som jag letar febrilt efter. Min bankdosa är puts väck. Jag har letat nästan överallt, jag blir galen..
Återkommer...

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag ska verkligen komma ihåg dessa!! Blöjan var ju bäst, kanske ska få pappa att börja med den istället för att säga att oliver bajsat när det bara är luft =)ha en härlig söndag och krama M från oss! Kram från Kalmar

Hjärtemammas sa...

Asså du vet ju vad jag tycker om att tipsa mammor hit och it men ja gkunde bara inte låta bli.. :D

Anonym sa...

TACK för tipset raring om ljusen!! :) Vart köper du dina? Kram på dig!