tisdag 31 mars 2009

Jag ger med mig


Jag har länge, antagligen pga trots, struntat i att alla andra läst Stieg Larssons bok "Män som hatar kvinnor" och därmed struntat i att läsa den själv. Nu får jag erkänna min trots besegrad. Jag har idag börjat läsa den, mer för att, som en vän idag sa, att snart klassas det som allmännbildning ATT ha läst den.

Den vännen apropå ingenting, hade en bil med i filmen. Han har liksom ett litet företag vid sidan om sitt vanliga arbete, där han hyr ut bilar till olika inspelningar. Just nu, jag vet inte om detta är hemligt Näsan men, så har han i alla fall en bil med i filmen "Snabba Cash" som i skrivande stund spelas in någonstans i Stockholm. Det är väl lite star-status kan jag tycka!!

Jag har tjatat på honom att han ska köpa in en Porsche Cayenne Turbo, som jag kan låna emellanåt.. till mitt hitte-på-glammiga-liv. Vi får se..
Rättelse: Jag skrev i inlägget att min gode vän Näsan hade en bil med i filmen "Män som hatar kvinnor" och i filmen som nu spelas in "Snabba cash". Det är alltså fel! Han har fyra bilar med i vardera film. Så!!

Inga kommentarer: