onsdag 17 juni 2009

Back home




Min Malmövistelse blev inte något av det jag hade planerat. Det var dock väldigt spännande kan man säga. Fotbollsmatchen var super! Det var som sagt min första fotbollsmatch och jag är XX tacksam för det! Vi hade riktigt bra platser, andra raden från planen. När Sverige gjort sitt 5-1 mål mot Vitryssland så filmades vi och kablades således ut på Tv4 sport. Kul kan man tycka, eller så tycker man att de tvar helt fel tidpunkt what so ever. Hur stora är oddsen att man av 22 tusen åskådarplatser blir filmad? OCH att folk man känner råkar se en precis just då.. Nåväl.. Kanske är det ödet?

Jag tog tåget hem i morse redan. Jag hade ingen lust att sitta i en trång bil en hel dag. 4 1/2 timme tr det från Malmö till Stockholm, helt okej faktiskt.

Midsommar har inte blivit riktigt vad jag planerat heller. JAg har några småförslag på G men vet fortfarande inte vilket jag ska nappa på. Kanske sitter jag på min balkong själv å dricker nubbar å äter sill!
Tack Eniro för två underbara luncher, idag och igår!

Inga kommentarer: