måndag 22 juni 2009

Dagens Bruno


Denna underbara soliga junidag har spenderats enkom med M och hans underbart charmiga sällskap. Vi har varit på ett par cykelturer, ja med hans då eftersom någon knyckt min. Den sista turen slutade md att jag fick bära matkasse, cykel och treåring hem..Hoppas på träningsvärk och gissar att jag kommer likna Popeye endast på högerarmen om det ska fortsätta så här.

Dagen annars har bjudit på flera positiva stunder. Saker som har varit minst sagt lite omtumlande på sista tiden har faktiskt ordnat upp sig. Kanske har jag gjort en höna av en fjäder men det känns skönt i mitt inre i alla fall att känna ett något sånär lugn. Jag har trivts med tillvaron så pass bra den sista tiden så fallerar en del av den helt över en kväll. Ödets ironi hörde jag någon idag som kallade det.
Jag har bestämt mig nu att måla om min lägenhet. Ni som varit här vet ju att kök, vardagsrum och hall liksom hänger ihop. Det blir lite mkt att måla då om jag ska göra det själv men nu ska jag alltså få hjälp. Det blir vitt vitt vitt med två fondväggar som jag vill ha radiga i vitt, beige/guld metallic och turkost. Nej inte turk-ost, färgen turkos! *fnissa*
Jag slänger upp ytterligare en bild på min vän Bruno. Sexy as hell? Naaw tror inte det men den är kul!!


Inga kommentarer: