fredag 19 juni 2009

Glad Midsommar...


...vänner och ovänner

Dagen blir firad ute på Vätö med Enrio och hans vänner. Jag gissar på grillad lamm ikväll, vet inte varför men jag har den känslan. Först ska jag fixa å dona lite här hemma, måste ner på stan också för att köpa avmaskningsmedel till Kakan. Hon är skrämmande mager och kommer ju från landet verkligen så det förvånar mig inte om hon har mask i magen.. blä! Jag har lovat att ajg ska lägga upp lite bilder på henne här och det kommer, jag lovar. Håll ut bara!

Gårdagen spenderades ute på Väddö hos Mimmi med familj. hennes bamse till pojkvän kom också. Det var första gången jag träffade honom å jag måste säga att jag föll i stort sett som en fura. Mycket charmig man, matchar min älsklingsmimmi på pricken! Grattis till er!

M är med pappi i Grissel idag, jag tror till och med han skulle ut till Kvarnsand och fira med Karrri och C. Hoppas det slipper regna på dem där ute!


Glad midsommar

Inga kommentarer: