söndag 7 juni 2009

Kakan är hemma och cykeln är borta


Det är lite lustigt, vad jag än skriver i min blogg så finns det alltid folk som reagerar, vissa tror att det handlar om just dessa eller så har de alltid spekulationer på vem saker och ting kan handla om. Ja visst talar jag ofta ur egna erfarenheter men jag riktar sällan mina inlägg mot enskilda personer. Jag har några vänner och mer eller mindre ytliga bekanta och jag kan inte alltid ha just ER i fokus i min värld. Ledsen men så är det. Sen har jag fått lite kritik, jag visste att det skulle komma skopor om det, för inlägget om att man ska vårda sina vänner. Nu specificerade jag inget speciellt i det men jag hade ändå en hel massa i tankarna. Just den dagen hade jag dock inte mina egna vänner i tanken. Så är det faktiskt. Sen är det kul att gissa sig till att en del tror att just de förekommer i mina tankar dagligen. Jag tycker det är okej, man ska känna sig ombrydd!!

Åter till idag. Jag kom hem med lilla lillaste Kakan. Hon ligger just nu och trycker under soffan. Hon är skeptisk stackaren, men jag har försökt försäkra henne om att hon kommer få det toppen. Hon fräste bara åt mig när jag försökte förklara.

När jag kom hem var dock min cykel borta!! Oh bugger! Det här skulle ju vara min cykelsommar. M älskar att sitta bakom i stolen och kalla sin mamma för rulltårta ju, va fasiken!
En annan rolig sak såg jag när jag parkerade. Eller rolig och rolig, jag parkerade bakom en bil med en viss regplåt. Just i detta då kunde jag komma på flera faktist, vars bilar jag skulle vilja se just denna plåt på! :D Några riktiga arslen med andra ord :D

I morgon ska vi på inspelning för en reklamfilm för en stor sportkedja vi har i Sverige. Det är M som fått äran, eller kanske. Vi får se! Kul blire i alla fall.

återkommer något senare!
update kl. 19.46
M har fått för sig att Kakan är en kille och han kallar honom för sin "lillebrorsa"

Inga kommentarer: