måndag 15 juni 2009

Packar


I morgon vid 12.26 tar mig X2000 ner till Malmö central för lite minisemester. Det ska bli otroligt skönt att få komma iväg en sväng och jag är min vän JJ tacksam att han ville ha mig som sällskap både på fotboll och hotell!

Det var ett tag sedan jag var i Malmö och har väl inte sett så mycket utav staden så vi får se om jag hinner se något i morgon! Vi bilar hem och på hemvägen svänger vi förbi Halmstad för att JJ ska infinna sig på något tråkigt byråkatimöte. Jag har googlat lite för att se om Halmstad bjuder på något spännande! Hade det varit underbart väder hade jag ju inte tvekat att ta mig till Tylösand för lite solning men jag tvivlar på att solen ens kommer visa sig. Kanske museum eller nåt då.. någon som har några förslag så hör gärna av er.

Förhoppningsvis får jag luncha med Eniro innan tåget går i morgon!

Dagen har bestått av att fixa lite hemma, tvättat, städat och packat och kvällen kommer fortsätta i samma anda.

Jag har lånat en bok av Erkan, Aldrig fucka up av Jens Lapidus, ni vet killen som skrev Snabba Cash. Då har jag i alla fall att läsa på tåget!


På återseende!

4 kommentarer:

emma sa...

Hoppas verkligen du läst boken du lånat av mig??

Hjärtemammas sa...

Emma klart jag har!! Men den var så bra så jag ska läsa den igen snart :D

emma sa...

Meeeh du har inte alls läst den säkert! Grr..
För sen ska du få en annan bok som heter "Tusen strålande solar" av samma författare.

Syrran din styr upp!

Hjärtemammas sa...

ahaa det kanske inte var den jag läste men jag lovar att jag ska, ska ju snart... jag lovar raring.. puss puss puss