fredag 26 juni 2009

Underbar dag


Först måste jag få uttrycka mina känslor angående Michael Jackson. Visst han var ingen favorit hos just mig men en stor och duktig artist som ofta visat vilket spår popen ska ta. Även jag har sjungt och dansat och påverkats av honom. Tråkigt, men kanske ändå väntat att han skulle gå bort bara 50 år gamm... nej förlåt UNG.
M och jag har i vilket fall som helst haft en underbar dag hos vänner ute i Spillan. Det var första besöket hos dem och huset tog mig med storm. Ett egetritat hus i nyfunkisstil med alla de smartaste lösningar. Vackra ruffa naturmaterial kombinerat med hightech lösningar. Wonderbar! Så vill jag bo! Hör du det du frivillga, relativt långa, inte allt för gamla karl med massa pengar och stor portion humor. Pick me, Pick me :D

Vi var ner till stranden och badade en sväng. Eller som vanligt badade barnen medan mammorna satt i gräset och åt jordgubbar!
Igår föresten så hittade jag en sida där jag kunde STREAMA nya avsnitt av True blood season 2. Så nu slipper jag vänta längre eller vara ängslig över att inte hänga med.

Nu är jag nypackad och klar, väntar bara på att PP ska ringa och be mig hämta upp honom från 676:an så vi kan bege oss mot Sandviken. Jag har fått löftet att en ISKALL mojito (arrrriiba) väntar mig direkt när jag kommer fram. Hur bra kan man ha det egentligen!

Ha en fin helg mina kära bloggläsare.. Jag återkommer, var så säkra!

T.O.K tack för att du bara är rätt bra emellanåt och upptäcker samt har tron...

3 kommentarer:

P.Astorn sa...

Rätt bra emellanåt? Jag är alltid bra, sen kan du och jag vara oense om vissa saker? Men tron är med mig genom livet, jag har lärt mig mycket(men inte fullärd).Man lär sig genom sina misstag sägs det, så jag kommer äldrig lära mig något.För att glädja en gammal vän, nästa gång du åker upp till Säter, kan du inte göra mig en tjänst???

Hjärtemammas sa...

Det beror sig alldeles på förstår du! Tell me här eller över sms.

mamma sa...

Ha ha altid kul att läsa din blogg.Puss på Dig och M.Hoppas du har haft kul