tisdag 16 november 2010

Det får duga


Många bäckar små i all enkelhet. Visste ni förresten hur jag bor? Jo jag och har en liten liten lägenhet i centrala Norrtälje. En 2a på 50 kvm rätt så exakt på tredje våningen. Huset är relativt nybyggt och lägenheten är superfräsch. Dock vill man kanske måla lite här, byta till italiensk marmor där och pressa in en liten vinkyl intill den i fantasin specialbeställda gasspisen men detta är också en hyresrätt så vi är rätt så begränsade med vad vi kan och FÅR göra. Jag får nöja mig med det lilla helt enkelt OCH nöja mig med den aprikosa kakelbården som folk envisas med att mura in MITT på badrumsväggen och som matchar den aprikosa våtrumsmattan på golvet som jag också får nöja mig med. Vi trivs ändå riktigt bra! Nu har jag ställt byrån på plats i badrummet och jag blev nöjd. Den kanske behöver ett lager antikvit till men det får bli sen! Jag pysslar och har mig. Jag har precis intagit en lunch bestående av en mockaruta och en stor kopp kaffe. Jag borde skämmas jag vet men nu blev det så. Jag kom på att jag har lite soltid kvar på mig solkort så senare ikväll tänkte jag eventuellt gå och lägga mig i solariet och drömma mig bort till varmare breddgrader! Kram

1 kommentar:

Ima sa...

Var försiktig i solen tjejen!
Allt ok?
Kramar