fredag 5 november 2010

God morgon Sverige


Idag är det fredag vilket främst innebär att jag får hem min lillskrot som nu varit hos pappa en vecka. Tur var att jag fått krama och pussa på honom (lillskrot, inte pappa) i veckan annars hade jag nog inte överlevt.
Jag ska bara klä mg ich göra lite smågrejer på stan sedan hämtar jag honom på dagis och då ska vi fira! Fira att det är han och jag igen och fira att det är fredag!!

Gårdagkvällen spenderade jag med Morran i soffan här hemma. Vi pratade saker som inredning, killar och familjeförhållanden. Allt sådant livsviktigt! Vi kom fram till att vi har det jäkligt bra. Jag bråkar i stort sett aldrig med M.s pappa. Det är klart att vi tycker olika emellanåt men osams är vi aldrig. Han har ju C sedan förut och hennes mamma räknar som en av mina bästa vänner idag. Hon är även superfin med M när de träffas. Hänger ni med?
Nu har pappi träffat en annan sötis som är superfin med M. Även hon och jag är goda vänner. Jag har det bra! Jag är glad över att M har många vuxna i sitt liv som är bra med honom och kan vara goda föreblider när jag inte finns nära!

När vi ändå är inne på M så tänkte jag ta med honom i morgon på bio. Sammys äventyr får det bli, i 3D. Den handlar om en liten slöldpadda som ska simma runt världshaven och leta...ZZZzZzzzzzZZ
Ährå, den är säkert bra! M äslkar bio så då får det bli så. Det var länge sen vi såg en film. Själv är jag ingen bio tjej, jag är för rastlös för att sitta still. Jag vill koka lite kaffe, plocka lite, kanske stryka när jag ser filmen och framför allt prata! Örnen följer eventuellt med i morgon så vi passar påa tt göra Täbban osäker samtidigt. Känner jag M rätt så väljer han lunch på kinan. Då får det helt enkelt bli så.

Är det Fars dag nu på söndag eller nästa?! Måste kolla upp!
Har ni något särskilt planerat i helgen?!

Nu ska jag bädda sängen och spika upp lite tavlor. Jag försöker göra om lite i min tavelvägg. Jag googlade lite igår å såg några grymt snygga tavelväggar. Jag vill göra om! Hela hemmet! 


Snyrrigt!

Kramar


1 kommentar:

Patrik sa...

Nästa helg är det för då jobbar jag såklart! :)