måndag 8 november 2010

Min dator har sagt tack och adjö..

Jo min dator vill inte mer. Eller okej, den vill kanska men strömsladden säger nej. Sen är det lite annat fix som bör korrigeras innan den kan fungera som vanligt så jag lämnar in den i eftermiddag tänkte jag. Jag vet inte hur länge det tar att få den fixad eller om jag får en helt ny. För säkerhets skull har jag gjort kopior på allt viktigt jag har liggandes i denna.

Helgen var underbart. Vi åkte ju till mormor i Sala i lördags morse direkt när vi vaknade. Jag hade packat klart allting på fredag kväll så det vara bara att hoppa i kläderna och köpa frukost på vägen i lördags. Halv sju hade vi redan lämnat Norrtälje. Väl hos mormor var jag knappt vatten värd för lilleman. Eller jo, klart jag var men han har saknat sin mormor och ville vara med henne mest. Jag passade då på att spendera tid med Karlsson, MIN KArlsson. Världens bästa!

I lördags såg jag återigen programmet jag och många andra har fastnat för; "Så mycket bättre". JAg har aldrig haft specieltl mkt till övers för Dileva men han växer för varje gång. Det är helt klart mitt favvoprogram och Semptembers tolkning av Petters "mikrofonkåt" spelas redan hårt hemma hos oss. Den ska jag även dansa gärnet till i helgen osm kommer då jag bestämt mig att åka norröver och visa stan hur en slipsten ska dras!!

Nu ska jag jobba vidare, vi hörs!!




Inga kommentarer: