tisdag 16 november 2010

God morgon


Ser ni nallen i min säng? Jag erkänner! Jag tycker den passar riktigt bra där när M är hos sin pappa. Jag vet att även hans snuttefilt ligger i min säng någonstans. Myys, tycker i alla fall jag. Just nu dricker jag mitt morgonkaffe innan mina plikter. Jag slötittar lite på Magnum på 6an. Det är lustigt att se Tom Selleck som är jäkligt lång, spela in något i små kulisser. När spelades Magnum in? 80-talet eller kanske redan 70? I vilket fall som helst så springer han dubbla hoppsa steg på plats för att kulissen är så liten och han själv är lång! Det ser sjukt kul ut! Härligt att starta en jobbdag med gott skratt! Ha en din dag vänner och andra. Inget spännande som hänt? Berätta något spännande! Jag har en del spännande att förtälja men jag vet inte om jag vågar ta det här. Det kan bli liv i luckan! Kram och hej!

Inga kommentarer: