lördag 27 november 2010

Tölördag!


Ja det är sant, det är TÖ ute. Vad fasiken, nu har vi haft flera decimeter snö i dagarna här och minusgrader så vaknar man upp till gråa plusgrader. Jag tänker mest på att jag inte vill bli blöt om fötterna! Hate it!
Nu gör vi oss klara här hemma för lite rekreation. Vi väntar in Fräknan med att käka lite frulle, innan vi drar oss ut mot Grisslehamn och Hotell Havsbaden. Det ska bli så skönt! Jag drev med Karlsson i morse och sa att jag funderade på om jag skulle passa på att raka benen i den allmänna jacuzzin och hon skrek rakt ut. Jag trodde nästan jag skulle få en dagsedel så jag var snabb med att säga att jag bara skojade, hur hon nu kunde missa det!! Jag fick mig ett gott skratt i alla fall!


Ha en fin lördag nu, glöm inte lördagsgodiset!!

Püss på Visslan, vi ses i Grisslan!

2 kommentarer:

P.Astorn sa...

Ja vad säger man? Antingen så driver du med en gammal man, eller så har kylan attackerat något väsentligt! TÖ???

Hjärtemammas sa...

Haha jag skäms P.Astorn. Jag tyckte det såg UT som TÖ när jag vaknade Tills jag kom utanför dörren och upptäckte att vi hade sju minus :) haha
Püss