torsdag 18 november 2010

Mmmmoules


I helgen blir det musslor i detta palats. M har aldrig ätit det här hemma men som den gourmand han nu är så är jag tämligen säker på att han kommer uppskatta det! Han kommer i morgon och jag längtar hårt. Jag har lyckats prata med honom varje dag på telefon den här veckan. En annan finsmakare har jag i rummet intill just nu. Karrri, C's mamma kom och hämtade mig på jobbet idag och vi tog en middag på kina tillsammans innan vi slog oss ner här hemma i salongen i mjukisbyxor och ett glas rött. Vi har sjukt mycket att prata om bland annat om hur vi firar julen. Vi har i flera år firat ihop med barnen och pappi och inte heller bör det bli annorlunda i år heller. I år hälsar vi även pappis nya tjej välkommen att fira med oss. Tycker ni att det låter konstigt? Ja många gör det men vi trivs! Sov gott nu! I morgon ska M och jag ut och plocka grankottar som vi ska spraya vita att hänga i granen! Kram

Inga kommentarer: