lördag 20 november 2010

Mormorsruta!


Jag kom på att fortsätta med min virkning igen. Nu har jag köpt lite nytt garn så dikten jag virkar på ska passa i Ms rum. Nu har jag ju minskat på det röda inne hos honom och har lagt till lite grått. Så jag kör lite grå, vitt och svart i hans filt. Det blir nog fint. Jag har ständig kontakt med Örnen för att se hur de har det där hemma. M sover ju över där ikväll och har pratat om det hela dagen. Nyss fick jag ett mms där han och Tuttut äter middag med kung och prinsesskronor på, och med finglas och kandelaber! Somliga har det bra. Jag har satt på mig mina flanellbyxor med julrenar på. Dessa är mina favoriter som jag köpte i Vancouver för länge sen! Jag har bryggt mig en kopp te och ska fortsätta med min filt och eventuellt slänga iväg ett eller annat gulligt sms;) glöm inte att borsta gaddarna! Kram

Inga kommentarer: