måndag 29 november 2010

Fy skäms jag glömde!


Jag glömde pynta inför första advent i helgen! Jag började ju lite förra veckan men glömde helt bort ljusstaken, jag hade inte en tanke på det faktiskt.Så ikväll åker den upp tillsammans med stjärnorna i fönstret. Jag ska mysa till det lite extra med Bonusungen C och hennes mamma och lite glögg. De får dricka glögg å jag pyntar. Jag har aldrig lärt mig att dricka glögg och jag tycker att nu har jag hållt mig så här länge, då kan jag lika gärna hålla mig vidare. Jag har lite Hammarby blå från Väddö gårdsmejeri kvar och en hel ask peppisar som vi kan mumsa på också. I musikväg tänker jag faktiskt köra Sarah Dawn Finer och hennes julskiva Wonderland. Hennes röst går inte av för hackor se den blir toppen! 

Jag är i mitt Esse i butiken idag så jag lär fortsätta här, tänkte bara ta en kort andnings och kaffe med apelsinpaus!

Kramar

Inga kommentarer: