torsdag 4 november 2010

Rekreationsdag?

Jag tjatade på Karlsson igår att hon idag efter allehanda ärenden ska ta en egen dag på badhuset i Sala. Basta, sola solarium och bara njuta. Jag satt just å funderade på om jag ska göra detsamma efter jobbet. Jag ska packa med mig mandarine för säkerhets skull. Att äta mandarin i bastun är ett märkligt fenomen. Det är ju så sjukt gott! Varför är den godare att äta där liksom?

Morgonkaffe innan arbetsbestyr. Kanske ses vi på mitt jobb eller så gör vi det inte!? Undrar om jag med mina 50  läsare om dagen kanske ska anordna en bloggträff? Precis som tjejerna med 400 TUSEN läsare om dagen. Jaha, tycker ni nu att min bloggstatus stigit ig åt huvudet? Tyck det då :)

Nu ska jag njuta av mitt kaffe tillsammans med Uffe. Lundell that is alltså! Han och jag har det så mysigt, nästan varje morgon!

Kramar

2 kommentarer:

Wannabe sa...

jag kommer om du anordnar bloggträff! tänk om JAG med mina TIO skulle ha träff! Undrar just vilka som skulle komma? Mamma, pappa, Patrik, Syrran... Ja, åsså sex till... :-D hahaha!

Hjärtemammas sa...

Haha ja du det skulle vara något. Faktum är att jag ibland har 150 läsare om dagen! Säkert ett par stalkers också som känner att de måste ha kolla på vad jag gör och vilka jag träffar ;)
Ska man ha med sig goodiebags att ge bort vid såna träffar? Ska man behöva träna på sin autograf också?!

Kram Sltis