torsdag 9 juli 2009

Höststormar?

Grejen var ju att jag skulle till Sandviken i morgon men stormar det så här där uppåt vette tusan om jag har lust att ta bilen upp. Tydligen blåser det riktigt illa uppåt och det ligger nedfallna träd osv. Hua.. Hoppas det blåser mindre för jag vill verkligen upp upp upp, har ju massa planer ju. Jag har lyckats deala till mig att istället för att ligga under körsbärsträdet så vid detta väder vill jag ligga framför en varm brasa istället.
Vid finväder hade vi planer att ta en tur ut med båten, ligga på altanen å grejja, sola, bada.. ja ni vet.. sommaraktiviteter liksom.
Nu ska vi fixa oss lite för vi har lite ärenden på stan, så det blir på med galonisarna. Kanske bjuckar Knilla på en sån där varm god kopp kaffe :D

1 kommentar:

mamma sa...

Hej raringen!Dåligt väder i Sala också.Ja tänk om man hade en brasa,det hade varit skönt.Kramizzar på er