söndag 19 juli 2009

Service

Det är ju dags för 3000 milaservice på bilen. Oh bugger. Tänk att bilarna går så långt på ett år ;) I vilket fall som helst är den i alla fall bokad till början på nästa vecka. Det är bara att ta tjuren vid hornen. Jag måste ju ändå serva den innan den blir såld känns det som.
Morgonen här i Norrtälje bjuder på lite lätta moln, eller snart lätta heltäckande moln. JAg märker ju att solen gömmer sig där bakom någonstans men tvivlar på att jag kommer få se den de närmsta timmarna. Det spelar egentligen ingen roll för jag ska strax möta upp Tess vid Knutby för lite shopping till hemmet. Hon ville ju att jag skulle fortsätta fixa i hennes hem idag och det kan jag väl göra såklart! Det är bara roligt.

Hur går det för Näsan och hemmet då? Sorterar du?

1 kommentar:

Sillgrisslan sa...

Då får man snart ta sej en tur ut till "skogen" och se allt du gjort i och utanför huset! Ska bli spännande att se, kanske jag får lite tips/idéer åt mitt eget... ;)