torsdag 2 juli 2009

Nu är det dags..


Jag ska försöka göra ett inlägg så kort som möjligt med så mkt info som möjligt. Jag vill kort redovisa för hur min helg i Sandviken var. Låt säga såhär, jag vill tillbaka så snart som möjligt, helst igår! Jag hittade min plats under et litet körsbärsträd. Där satt jag och sippade på likördrink och hade trevligt sällskap och ett korsord. Hur bra som helst med andra ord. lördagkvällen spenderade vi (PP, LP, Virvelvind och Hugo) på Ockelbo marknad. Något inhemskt band spelade och ar väl inte så bra i början men efter ett pr öl var de världens bästa band *ler brett*

Det var med lite sorg i hjärtat jag lämnade Gästrikland men har redan bestämt att jag ska tillbaka nästa helg igen.
Denna helg som kommer nu bjuder på Dalarna och Säter. Jag har Murvel DD här från Säter, vilket jag berättat innan. Han är en trulig liten tonåring com mår gott av lite miljöombyte nu. Han mår huuur gott som helst i C:s sällskap.

Vi var igår på Gröna Lund tillsammans med Vackra Helle och Eniro. Efterår åkte vi till Kungsan för att kika på lite folk, samt för att bjudas på ett glas vitt. Sen bar det av hemåt, vårt stackars besök var helt slut. Han tyckte att vi i Stockholm gick så fort jämför med hur man går i Borlänge.

Idag har vi varit på stranden i stort sett hela dagen. Vi har badat och stojjat och fikat. Murvel DD tog en powernap på eftermiddagen här, stackaren. Nu är han med C på stan. Det är julinatta i dag och alla butiker i Norrtälje är öppna till klockan tio. Ikväll senare vankas det skräckfilm för tonåringarna sedan har det bestämt att de ska sova på balkongen.
Nu har jag äntligen fått tummen ur för att sälja min bil så av intresse call me. Jag säger som föräsljarna på Hötorget, "schchchiinda kom, bässsta prris"

Inga kommentarer: