onsdag 8 juli 2009

Knillas pappa har sås på fingret

Ja men exakt! Milo Ventimiglia fyller 32 idag. ni vet superhunkskådisen från bla CSI, Pathology och andra Amerikanska tvserier. Grattis till honom OCH till mina bloggläsare som nu får vila ögonen på denna mumsmajja.

Jag har varit med Knilla i Täbban i dag och blivit riktigt bortskämd. Hon köpte mig ett par underbart vackra örhängen och ett par fina hårspännen idag. Båda med fjärilar på! Hon vet min obsession för fjärilar. Hon tyckte jag behövde skämmas bort lite. Som om inte våffelfrukosten i morse räckte liksom.
Sen har vi köpt material till inbjudningskorten för hennes och Målarns bröllop. Det är en ära att få förtroendet att göra dem! Det kommer bildbevis senare, först kommer jag såklart slänga upp lite idéer. Så ni får se på ett ungefär hur de blir!
Jag har fått böta hela tolv kronor till M idag. Han har sagt att när jag säger fula ord så vill han ha pengar. Detta är ett ypperligt tillfälle att vänja mig av med mitt smutsiga vokabulär.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va har du snuskig och ful vokabulär??
Kan jag väl aldrig tro :)
LP

Knilla sa...

Tack vännen för en underbar dag idag.
Det är en ära att du gör våra kort till vår stora dag.
Och sås på fingret hahahaha det var helt underbart
Ha det gott
Kram Knilla