torsdag 9 juli 2009

Lovebox...


Häromveckan när jag handlade på Coopan såg jag dessa underbart söta askar i olika designade mönster. Jag ville genast ha en, man kan ju ha massa saker i en sån söt liten, eller bara ha den för att den är snygg. Jag såg senare att den innehåller tre kondomer! Kul grej att snygga till annars tråkiga kondomförpackningar för dem som vill köpa!

En annan rätt kul grej hittade jag på Youtube (var annars) Libresse promotade tampinger på detta vis i Holland på ett litet annorlunda sätt! kolla!! Det ska till hemländare för något sådant

3 kommentarer:

mamma sa...

Haha vilka skojiga inslag,du är allt fyndig du1Altid kul att läsa din blogg.Ska läsa ditt och Emmas varje dag i Holland puss

Wannabe sa...

fast vad hände med dom som hamnade i vattnet, höll de? Kul iaf :-)

Hjärtemammas sa...

Ja du man kan ju faktiskt fundera på om de gjorde det. De är ju i plastförpackning så en liten stund måtte de hållit! :D