måndag 28 juni 2010

Åter i arbete

Nu är jag efter en veckas helledigt. LEdigheten böjrade ju i Säter och i säterdalen där en stoor fest hölls. Den slutade denna helg på Väddö där jag firade midsommar med Linkan och andra vänner. Vi var på ett ställe där vi fick in Åländskt mobilnät. Alldeles vid havet och ändå var vi bortskmda med en stor swimmingpool på tomten. Solen sken på oss under hela helgen. Vi hade det underbart faktiskt. UTan dator och telefon känner man en helt annan harmoni i kroppen.
Denna vecka jobbar jag sedan har jag en semestervecka igen och då blir det nog Dalarna igen. Något hade jag planerat den femte, alltså nästa måndag, men jag har glömt. Så tyspikt, jag har för mig att det var något viktigt också faktiskt!

Ikväll blir det middag med Linkan på någon uteservering. JAg förmår mig inte att gå hem direkt efter jobbet när det är så varmt och soligt som det är precis just nu. Tur att jag hade klackarna på mig till jobbet, då kan jag gå direkt på lokal och känna mig fin. Ont gör det i tårna men vad gör det!

M var in med pappi idag också och hätmade sig ett par flipflops. Han var alldeles prickig efter en midsommarhelg i Hälsingland. Bra måddehan i alla i fall men längtade efter mamma!
Har ni haft en bra helg? Ring å berätta vad ni gjort!


HarKRaM// HJärTEMamMAs

3 kommentarer:

Patrik sa...

Vi skulle ju träffas den 5:e och det är faktiskt rätt viktigt :)

Hjärtemammas sa...

Ha ha ha PATIS!! Bra att du påminde mig, så sjukt! Måste skriva upp det. JAg borde skrivit det någonstans, kan bara inte komma på vart. Hur blir det kommer ni till norrtälje eller? Funderar på dalarna på tisdagen. kan ju stanna i sala så vi kan ses där också! :D

Patrik sa...

Vi är ju intresserade av alla "badjävlar" som finns i Norrtälje så vi kommer gärna och hänger på din balle eller kollar in byn. Kan ju höras när det börjar närma sig :)