onsdag 23 juni 2010

Sol Inne Brun i Sinne

Vilken dag vi hade igår. Jag packade ner M i vagnen och gick en promenad på stan efter middagen. M somnar ju sju om kvällarna men jag känner att det är alldeles för bra väder för att sitta inne i en lägenhet resten av kvällen så jag gjorde en kompromiss. Jag tog med vagnen och han fick somna när han blev trött helt enkelt. Vi kom inte hem föränn efter tio faktiskt. Vi hamnade vid vattnet på Åtellets uteservering. Vi höll vänner sällskap när de åt middag och slappnade av med rosé vid åkanten. Av all sol vi fick på oss igår så somnade jag ovaggad.

Dagen idag är bokad med Dottelidottan, som tagit ledigt från jobbet. Vi tänkte åka ut till Gustens gräsmatta i Hysingsvik. Ni vet den med vattnet intill. JAg ska försöka locka med mig Linkan också. Han kan vara lite svårflirtad ibland men jag ska göra mitt bästa. Linkan ja, det är han jag hänger med lite titt som tätt. Om ni undrar ;) Mer avslöjar jag inte.

Det är midsommar på fredag. Galet vad tiden har gått fort. Jag bör handla men kommer säkert stå på flygis med resten av roslagen som inte heller varit ute i tid. Jag vet hur irriterad jag kommer bli, det är samma visa samma år. Vi ska ut på Väddö i alla fall. Ett hus, en strandtomt, ett spabad och goda vänner. Det kan nog inte bli bättre!

I alla fall, nu ska jag packa och dricka upp mitt kaffe sedan åker vi och kommer förhoppningsvis inte hem förän ikväll! Jag mobilbloggar på vägen!

Ha en underbar dag!KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: