tisdag 29 juni 2010

Skyl er!

Något jag faktiskt har svårt för är när män klr av si gpå överkroppen och knallar topless på stan. Varför gör man så? Nej om jag fick bestämma så får de kl på sig , åtminstone någonting på överkroppen!
Om sommaren blir Norrtälje ett smärre kaos. Invånarantalet ökar med 100% och folk beter sig som djur. Många ortsbor ogillar turisterna och kallar dem bland annat för jävla 08:or, stanare eller badjävlar. För en liten stund sen var det en kvinna som skrek badjävel åt en karl här utanför som åkte mot enkelriktat. Ja ni förstår om man kommer från en stor stor stad till en liten liten ort, då får man köra i stort sett hur som helst. Börjar en så börjar alla. Så det blir lite kaotiskt om än underhållande! JAg sitter på min lilla pall utanför butiken och njuter. Det händer saker i stort sett hela tiden. Nyss gick jag dock in då det kom en karl och visade bringan. Huga. Det får man göra hemma kan jag tycka!

Varmt som attans är det idag. JAg är glad att jag bestämde mig för leggings istälelt för jeans. Att jag ens kom på tanken med jeans övergår mitt förstånd. JAg svettas ändå!
Linkan kom över en stund och hälsade på här i butiken med en kopp kaffe. Han har haft en tuff natt med matförgiftning. Stackars karl!

Nu ska jag låssas jobba vidare!

KRaM// HJärTEMamMAs

1 kommentar:

Pastorn sa...

Låt 08-gästerna klä sig som dom vill, förhoppningsvis tar även flickorna av sig på överkroppen. Däremot håller jag med om deras bristande körteknik, det har gått 2
dagar denna vecka, jag har fått 2 dårar(Ingen M-dåre), som tyckt att dom inte sett mig, och kört in i min bil, dock utan allvarliga skador..