fredag 4 juni 2010

Jag gjorde det



7 kommentarer:

mamma sa...

Oj så vackert ,men gud så läskigt.Hur var det ?

Hjärtemammas sa...

Älskade mamma. Jag ska säga nåt som du inte får avslöja till nåååågon annan okej?! Detta är ett vykort jag fotade på väg hem från Grönan. Jag åkte aldrig Fritt Fall. Jag skulle hellre äta torktumlarludd! Faktiskt! Om du kikar noga upp till höger på kortet kan du till och med se Fritt fall ;)
puss finaste mamma

Pastorn sa...

Va? Åkte du inte fritt fall? Det är ju lika kul som att busringa efter lite J.P. Chenet. Sarah=fegis, Sarahs mamma=fegis.

Hjärtemammas sa...

P.AStorn är ute på hal is! Kalla min mamma för fegis!! Oh oh, detta blir spännande *tvår mina händer*
Kan vi åka till Grönan tillsammans i sommar kanske? Åka kärlekstunneln?

MAMMA sa...

DU SARAH !NU SKA VI TA PASTORN I KRAGEN .HAN SKA FÅ ÅKA FRITT FALL ,INGEN SKA KALLA DIG FÖR FEGIS ÄLSKLING .PUSS

Pastorn sa...

Nu vart jag livrädd..hi hi! Tant Peggy skrämmer mig inte, försök med något annat! Vågar du åka kärlekstunneln då?

colourful sa...

Modigt gjort min vän..
Hugaligen..
♥-klappning..:))