tisdag 15 juni 2010

Jo jag vet

JAg lever och andas precis som vanligt. Dock har jag lite mer att stå i som vanligt just nu och prioriterar inte min blogg. JAg jobbar i berga denna veckan då vi har utförsäljning med 50% på precis allt.

Helgen var så himla rolig, jag äsnkar den i repris gärna snart!Helgen osm kommer är med fartfylld. DEt bär av till Dalarna och en stor utomhusfest i Säter. Många ska dit! JAg ser fram emot att träffa massa roligt folk.
M mår bra, jag mår bra. Kakan har det underbart på landet. VI hörs och syns

KRaM// HJärTEMamMAs

3 kommentarer:

Ima sa...

Tack för en trevlig snabbfika i Berga i förmiddags! Hoppas det inte störde businessen för mycket.
Måste ju också säga att jag var lite nervös... I onödan dock :-)
Hoppas vi ses snart igen!
Kramar

Hjärtemammas sa...

haha, jag var meeed lite nervös men det gick ju hur bra som helst. försökte komma på ett sätt att föreslå lite vin i eftermiddagssolen i sommar :D businessen gick så bra utan mig, jäklar vad jobb idag! På återseende snart, hoppas jag Storm kram

Ima sa...

Vin i sommareftermiddagssolen!? Nemas problemas! :-)
Är det inte typiskt att de kommer och handlar när det är dags att stänga?! Tur att de kommer asså, men i think u fatt :-))
Vi ses snart!
Hjärt och jag ser fram emot ett M och S besök! (blev knasigt när jag vände på bokstavarna :-) )