tisdag 15 juni 2010

BorstKÄmd




Dagen har varit jäkligt jobbig men också himla skoj faktiskt. Jag har precis som igår varit i butiken i Åkersberga å arbetat med fröken Johansson. Folk handlar som bara den och det är vi ju såklart tacksam för. Nu är det officiellt altlså att butiken i Åkersberga läggs ner. Ibland blir det inte ritkigt som man tänkt sig men i stället så satsar vi extra mkt på butiken i Norrtälje.

Jag har blivit rejält botskäms både av Johansson på jobbet och på hemmaplan av han, Linkan ni vet som jag nämnt några gånger här i bloggen.

JAg fick ett halsband från Edlblad och en underbart fin ring från OXXO, i vackert paket av Johansson. Hade jag kunnat hade jag köpt hela världen tillbaka till henne. Eller nästan i alla fall. Att ge känns alltid bra!
Nu sitter jag mätt i magen efter en portion grillad lax, tzatxiki och rostad potatis och primörer. Jag ska strax hoppa in i duschen och sedan marsch i säng.
Jag är tacksam idag över mina vänner. Speciellt Karlsson!
Helle saknar jag som tusan. Vi har inte setts på länge och jag känner en viss abstinens.
Nu är det chill innan kvällsbestyr!


KRaM// HJärTEMamMAs

2 kommentarer:

mammiz sa...

trevligt med killar som lämnar sådana fina presenter.Kram

Hjärtemammas sa...

mamma Johansson är min kvinnliga chef ;)