söndag 6 juni 2010

GraTtIs SvERigE


Den sjätte juni har väl alltid varit Sverigens Nationaldag och i år har jag inte hört att det ska vara något annorlunda!

Ska ni fira? Vet ni majoriteten i Sverige ska INTE fira! Är det för att vi inte är patriotiska nog eller för att vi skäms för att vara Svenskar? Det har ju nsätan varit lite fult att fira Svenska flaggans dag de sista åren, samt att sjunga nationalsången då det kan anses rasistiskt i vårt numer multikulturella samhälle. kolla Norrmännen, de firar ju 1´7 maj med riktig pompa och ståt! Vi i Sverige ska vara så politiskt korrekta hela tiden. Jag tänker i alla fall med mig M ut i parken idag och köpa oss varsin Sverigeflagga att vifta med. Faktiskt! Jag undrar om jag inte ska måla en Sverigeflagga på M:s kinder också!


Jag ska inte tänka på att Sveriges flagga och Nationalsång har blivit kidnappad av idioter som använder dem i rasistiska sammanhang.Vi firar ju alla andras födelsedagar så denna ska idag firas med pompa och ståt. I alla fall av mig och M.
M vaknade som väntat tiiidigt tiiidigt. Redan klockan 06 stod han och nöp mig i näsan vid sängkanten i morse. Älsklingsunge!


Ha en fin dag okej?!


KRaM// HJärTEMamMAs

4 kommentarer:

mamma sa...

Det ser ut att bli en fin dag.Vad roligt att ni hade en trevlig dag i STHLM .Nästa gång ska jag vara med och då ska jag åka kärlekstunnel med M .Kul att ni kommer imorgon ,kör försiktigt puss

Pastorn sa...

http://www.youtube.com/watch?v=qWAdZQ9itI0

Hjärtemammas sa...

Alltså Jag få rysningar Pastorn!

samuel sa...

http://www.fotosidan.se/cldoc/50-bildtjuvar-jagas.htm

akta dig haha. bildgooglade och hittade dig först. kanske ska ta bort bilden så du inte behöver betala för den. :/ <3piratpartiet