torsdag 3 juni 2010

En sån härlig dag, man blir härligt glad

Vilken dag det har varit. Det är först nu när jag sitter inomhus med allehanda sysslor att göra som regnmolnen kommer över Norrtälje. Det rör mig inte i ryggen, bara de är borta till i morgon då jag och Milo far till grönan. Örnen kommer vara där med sina skolklasser så henne möter vi upp. Eleverna är ju så stora så de har frigång på området! Tufftuff-tåget är utlovat. M har stenkoll på vilka attraktioner han är tillräckligt stor för att åka. JAg kommer ta med honom Ii Kärlekstunneln i alla fall. Lagom fart för den här karusellrädda mamman. Jag kommer kärleka massor med honom där inne.

Jag har ingen lust att blogga nu så jag tänker sluta här och nu. Inte för gott heller.. men för ikväll.

KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: